کي‌روش: تاکتيک ازبک‌ها متفاوت با بقيه است

با توجه به همگروهی تیم ملی ایران با لبنان، کارلوس کی‌روش سفری به این کشور داشت تا از نزدیک با فوتبال لبنان آشنا شود.

سایت الکاس در گزارشی در این باره نوشت: کی‌روش روز جمعه دیدار تیم‌های الصفا و طرابلس در چارچوب لیگ لبنان را تماشا و از برخی بازیکنان الصفا تعریف و تمجید کرد.

این سایت در ادامه از گفت‌وگوی سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران با خبرگزاری فرانسه خبر داده و از قول کی‌روش سطح فوتبال باشگاهی و لیگ لبنان را ضعیف قلمداد کرده اما در عین حال نوشت که این مربی اعتقاد دارد فوتبال لبنان از استعدادهای زیادی از جمله رضا عنتر که در لیگ چین بازی می‌کند و یوسف محمد و حسن معتوق که در امارات بازی می‌کنند، سود می‌برد.

کی‌روش در ادامه گفت: به تیم ملی لبنان بابت صعود به مرحله نهایی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 تبریک می‌گویم. این موضوع نشان می‌دهد لبنان قادر است به مراحل بعدی هم صعود کند و ما باید انتظار شگفتی بیشتری از این تیم داشته باشیم. بازی‌های مقدماتی بسیار سخت است به خصوص در گروه ما که همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و می‌توانند صعود کنند.

سرمربی ایران درباره بازی رفت با لبنان که 21 شهریور در این کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: بدون شک این دیدار بسیار سخت است. لبنان در ورزشگاه بیروت با هر تیمی که بازی می‌کند،‌ عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و این کار ما را دشوار می‌کند. باید تمرینات خوب و سختی داشته باشیم. لبنان می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و ما امیدواریم یکی از قربانیان این تیم نباشیم.

کی‌روش که تیمش علاوه بر لبنان با ازبکستان، قطر و کره جنوبی همگروه است، تاکید کرد: هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. باید برای هر کدام از این دیدارها آمادگی لازم را کسب کنیم و به همین دلیل برنامه و اردوهای خاصی در نظر گرفته‌ایم.

این مربی پرتغالی با اشاره به دیدار اول تیم ملی ایران با ازبکستان که 14 خرداد در زمین حریف برگزار می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر ازبک‌ها را تحت نظر گرفته‌ایم. دیدار با این تیم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما است چرا که ازبکستان تاکتیک متفاوتی با سایر تیم‌های همگروه ما دارد.

کی‌روش در پایان این گفت‌وگو از زمین ورزشگاه کمیل شمعون در بیروت ابراز رضایت و از کشور لبنان تعریف و تمجید کرد و گفت که این کشور دارای فوتبال پایه‌ای خوبی است که باید از این استعدادها استفاده کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب